[OT]Prumyslovy vysavac

Neděle Březen 17 18:55:20 CET 2013

Mám Karchner - typ si nepamatuju, ale není to ten nejmenší - možná druhý
nebo třetí. Při vysávání bordelu po broušení sádrokartonu byl pytlík že
to manželka nemohla unést a pořád táhnul. Když s tím vysáváte šutry,
obvykle pytlík protrhnete. Hodně plný (těžký) pytlík se často roztrhne
při vyndávání a je bordel všude. Dá se provozovat i bez pytlíku, ale
zasere se filtr - nedoporučuje se to. Ještě větší Karchnery mají
oklepávání filtru, ozývají se z toho pořádné rány a pokud to chcete
vypnout (aspoň u toho s kterým jsem dělal), musíte to vypínat znova po
každém zapnutí vysavače.
Anděl