Vyroba sablony pro paj. pastu

Neděle Březen 17 13:48:31 CET 2013

Tak jsem si udelal napinaci ramecek a zaosazoval si s tou pivni sablonou
- je to nebe a dudy proti rucnimu pajeni, to se musi nechat - delal jsem
ruzne experimenty (slo o 10ks malych desticek) a pridaval do stare pasty
tavidlo atp., je to celkem OK, zas se nesmi udelat moc ridka, pak se
rozleje. Ten plech ma proste problem s rovinnosti.

Co se tyce materialu - nerez jde leptat cim? To je vhodne spis pro
laser, ne?
Mosazne tabule bych bral, jestli to budete zjistovat, mnozstvi zalezi na
cene - klidne tak 5-10ks A4 nebo do cca 500Kc.