Junost 102

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 16 23:32:23 CET 2013

Už jsem to tu psal, v Holicích na burze jednou někdo stavebnice prodával
Koupil jsem si dvě a někdo pak skoupil všech cca 30 kusů najednou.

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2007-September/307919.html

Až někdy nebudu vědět co s časem , chci si do toho  udělat
VKV rádio po vzoru jednoho mého  kolegy radioamatéra.