Junost 102

Sobota Březen 16 21:33:11 CET 2013

Hezký večer,

     tak to asi byla ta Junosť 101 protože tam jsou celkem tři trafa,
ale to VF se musí navinout. Pak se hodí jemné ruce a cvik z vyšívání :-)

     Já jsem jako dítě měla právě tu J 101 ale nedařilo se, pak to někde
skončilo, asi ve smetí. Dávali jsme to dohromady s tátou, ale to je
spíše silnoproudař. Po mnoha letech jsem stavebnice našla na Aukru a to
rozhodlo, že sice nepotřebuji SV rádio, ale chci si dokázat, že to
dokážu. A také že jo, hrají obě hezky.

     Saša Svobodová