Stare negativy + vyvojnice

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Březen 16 20:13:47 CET 2013

Co to znamená "udělal redukci do zvětšováku na foťák"? Můžete to nějak upřesnit?

A ještě přihodím dotaz, když už je otevřený fotografický thread:

Neválí se někomu doma vývojnice na 16mm filmy z 2 x 8 mm kamery? Míval jsem ruskou LOMO viz priloha (melo to v prumeru tak 30cm). Bohuzel uz davno zapadla ve viru dejin, a ted bych ji potreboval (chceme zkusit se studentama na exterierovych cvicenich vyvolat CB inverzi z Bolexky).
Da se sehnat na eBayi, ale ty ceny jsou silene. U nas v bazarech byvaji tak za 200 Kc, ale mivaji je veeeelmi zridka.

Jakub Serych