Junost 102

Sobota Březen 16 17:43:49 CET 2013

Hezké odpoledne,

     dovolím si na víkend jedno lehčí téma, ale není to snad moc OT.
Když jsem uklízela dovezené věci, našla jsem dvě stavebnice. Jedna je
Junosť 101 a druhá je Junosť 102. Ta první hraje o něco lépe, ale není
dodělaná, protože má rozbitý potenciometr a než jej splaším, tak
fungovat nebude. Ale Junosť 102 hraje a vypadá super
http://www.chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/index.php?path=obrazky%2FJunost/

     Zajímavé je, že Junosť 101 hraje lépe a má jen čtyři tranzistory,
Junosť 102 jich má devět ale nemá trafa. Když jsem 101 stavěla s tátou
jako malá, tak to nikdy nechtělo chodit. Když jsem jej před pár lety,
před zahrabáním, postavila teďka, tak hrálo na druhý pokus, pochopitelně
byl otočený smysl vinutí ručně vinutého trafa.

Stavěli jste také tato rádia? A existovalo ještě i něco jiného? Viděla
jsem ještě jedno jiné rádio, ale jméno už nevím. Jinak mi tu hezky
hraje, podařilo se mi najít místo, kde mi jej neruší ani monitor ani
měřáky na druhém stole. Sice jen jedna stanice na kmitočtu okolo 500 kHz
ale hraje :-)

     Saša Svobodová