OT / Reautorizacne zapisy CS Link

oklovap oklovap na gmail.com
Sobota Březen 16 16:13:54 CET 2013

Ano, je to rovnaké ako skylink, akurát, že v zák. zóne skylinku si to
môžem poslať sám, u CS je to iné, tam to musí urobiť
pracovník firmy, aplikáciu nemajú.
Servisný poplatok je samozrejme uhradený.
Toto nie  je prvý krát, kedy potrebujem poslať, len je víkend a ja som
chcel do pondelka kukať, no.

mp