M1T240

AZe aze na seznam.cz
Sobota Březen 16 07:36:02 CET 2013

Mám, ale nedám :)
Mě ho kdysi poslali z Metry a nedělali s tím žádné tajnosti. Někde ho mám, jistě ho najdu, až bude hledat něco jiného .
Mám tu i většinu schemat multimetru NR50, ten je ještě starší, je tam čítač se 102NU71, didová hradla a podobné lahůdky, na vstupu KF520 a MAA503....bohužel mi chybí celkové schema propojení desek, ale opravovat jej zatím nehodlám. Schemata mi opět poslali ze servisu Metry.....
aze

  ----- Original Message -----
  From: Kuba Jan
  To: HW-news
  Sent: Friday, March 15, 2013 5:35 PM
  Subject: Re: M1T240

  To už by mohlo být promlčené ne?
  Kdybych ten návod posílal já, tak se mi tam omylem určitě připlete i to schéma :-)

  Dne 14.3.2013 23:15, Zdeněk lada napsal(a):

    Zdravím,

    asi jsem jediný kdo vlastní schéma na M1T240. Bohužel je na něm poznámka, že bylo oskenováno s podmínkou neposkytnutí nikomu jinému.
    Posílám alespoň odkaz na návod k M1T240 který jsem sehnal jinak, snad se bude hodit.

    http://www.ulozto.cz/xCKmffh/m1t240-pdf

    Zdeněk