Stare negativy

Sobota Březen 16 01:43:41 CET 2013

Hezky si tady čtu o kvalitních filmech, ale když si vezmu svoje staré
fotky (zpravidla 13x18 cm z kinofilmu Fomapan, foťáky Exa 1A a Praktica)
a chci je skenovat, zjišťuji, že
- na každé fotce se najde nějaký prach, kterého jsem si dříve nevšímal
- ostrost je horši než co umí skener
- aby některé fotky byly ke koukání, musel jsem je dost korigocat křivkama.
Připadá mi to, jako když ještě dlouho po nástupu CD spousta lidí stále
používala černé desky, i když šumí a praskaji.
Anděl