navrh tistaku

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Březen 15 10:13:28 CET 2013

Zdravim,

neco uz tu asi padlo...

1/ U ostrych hran hrozi podleptani nebo nedoleptani, podle toho v kterem
extremu jste. U silnych spoju to nebude takovy problem, u slabych muze v
extremnim pripade dojit az k jejich odtrzeni. Pokud to jde, lamu vse pod 45
stupni.
Ma to pochopitelne vliv i na EMC, a to i v tom rizeni serva - sice to je
puls co 50 ms, ale dnesni logika ma strme hrany.

2/ Pro SMD soucastky je treba aby oba pady mely stejne provedene pripojeni,
coz se nejlepe realizuje prave tak jak uvadite. Potom se nestane ze Vam na
reflow soucastky provedou prikaz "POZOR!" a postavi se (to je extrem,
obvykle se "jen" natoci nebo prizvednou - na problem pri ozivovani to
staci).

3/ Pokud je misto, davam spoje radeji silnejsi. Ale v podstate staci dodrzet
technologicke doporuceni pro nejakou levnou vyrobni technologii - vyrobci
maji obvykle nejake ty tridy podle kterych definuji co je levne.

4/ Zanedbatelny.

6/ Zablokujte napajeci signaly u vystupu pro servo. Je vhodne servo i
rozebrat a zkontrolovat zda ma motorek odruseni a ukostrene pouzdro. Zejmena
levna cinska serva funguji jako krasny vysilac.

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu