Energie na spinani mosfetu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 15 09:46:21 CET 2013

Aha tenhle vzorecek si snad i pamatuju, ale neorientuju se v tech
parametrech - nevim ktery se me tyka...pro to co potrebuju vedet.

napeti z driveru muzeme pocitat cca 15V

A jeste jak se spocita doba nabijeni gate na urcite napeti, kdyz vim, ze
driver ma nabijeci proud 130mA a vybijeci 270mA

Radek Vicek