Doporucte prosim frekvencni menic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 17:12:11 CET 2013

************************
No jo, no. Jenze ja zase asi pujdu tou nejneschudnejsi cestou a budu
si muset udelat interpreter G-kodu sam (asi na STM32F4_discovery).
Pokud chci spojit ovladani krokacu s primym odmerovanim, tak na to
asi zadny hotovy SW nenajdu.
Proto to chci co nejvic zjednodusit, takze zadne graficky malovane
budiky a cudliky, ale proste na D/A prevodnik poveseny generator
0-10V a hotovo. A pro zacatek dokonce jeste asi i bez toho a jenom
potenciometr na kusu kabelu.
************************

| predchozim vretenem jsem si vystrouhal toto
| http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=66&t=9716&p=96398&hilit=atas#p96398

************************
Takze vlastni vyroba. Taky ten Atas mohl nejakych uchyt vyrobit.
Nejak mi ale ten Vas uchyt nesedi. Pokud mate model s klestinou
ER16/ER20, tak tam musi zavazet ty vystupky kolem der pro srouby, ne?
Nebo mate model s klestinou CMx ?
Ja jsem si to predstavoval nejak takhle
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=66&t=9716&p=96398&hilit=atas#p96382
ale s moznosti stazeni (takze nariznout a pricne stahnout sroubem).
************************

| nevim nakolik jsou informace z menice pravdive, ale reportuje mi proud
| zhruba 4A

| ne, pri 400Hz mam nastaveno 230V. vic mi ani jednofazovy menic neda.

Tak to maji v dokumentaci chybu.
S tim nizsim/vyssim napetim jsem to myslel tak, ze napr. motor 500W
by jel na treba 3x150V a motor 750W na 3x230V (coz pro menic
predpokladam neni problem nastavit).
Neni ten proud 4A pri 3-fazovem napajeni 3x230V nejak moc?
Navic to predpokladam nemate zatizeno nekam na limit.

PL