Doporucte prosim frekvencni menic

Míra Beneš benes.m na stapro.cz
Čtvrtek Březen 14 10:46:40 CET 2013

Zdravim,

IMHO neni potenciometr potreba. Po prvotnim nastaveni menice jsem na nej
a tlacitka jeste nesahl. Vse ridi LinuxCNC po modbusu.

Spis bych preferoval menic kde bude implementovano rozumne komunikacni
rozhrani ci rozsireni nebude stat raketu.
Zpetna vazba o otackach vretene je perfektni vec. :-)

Osobne mam
http://www.inverterdrive.com/group/ac-inverter-drives-230v/Mitsubishi-FR-D720-0-75K/

+ staci prevodnik RS485/RS232 za $2
- ale da jenom 400Hz.