OT - boj s urednim simlem

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Březen 14 09:18:33 CET 2013

S tim katastr vs. bernak je to imho nerealne, ponevadz jsou tam mraky
chyb, neopravitelnych. Krom toho ne vsechny udaje jsou dostupne z
katastru, napr. velikost obytneho podkrovi domu, nevi co z pudorysu
casti domu je garaz, nebo stodola volne stojici, ale nezapsana v
katastru. Nekdo chybne plati zbytecne moc, nekdo zas naopak mene (toto
mam realne overeno) ale ve vysledku statu nejake penize dojdou.

To ze na urade vyzaduji vypis z obchodniho rejstriku je jina vec,
tohle by se dit nemelo, po me leckde nechteli ani ten vypis z
katastru.
Karel