Jak vyfotit monitor

Čtvrtek Březen 14 05:53:11 CET 2013

Dobré ráno,

     děkuji za tip, ono to je vlastně podobné co se píše v tom článku na
který už odkazoval Tomas Meinlschmidt. Zkusím projít nastavení foťáku a
něco snad najdu, ISO se měnit dá, jestli i clona, to teďka nevím. Hlavní
je že vím, co mám hledat. Kupovat další přístroj se mi nechce, leda bych
oprášila ještě ty dva co mám schované u rodičů, ale nevím, jak by si
Exakta i Smena poradily :-)

     Děkuji za inspiraci.

Saša Svobodová