Jak vyfotit monitor

Čtvrtek Březen 14 05:50:18 CET 2013

Dobré ráno,

     po náběhu operačního systému máte pochopitelně pravdu a také to tak
dělám, dává to nejlepší výsledky. Ale před jeho náběhem nevím, jestli to
bude fungovat. A na osciloskopu mi ta tlačítka nějak stále mizí a nemohu
je najít :-) Tento konkrétní případ by šel vyřešit asi jinak, ale je to
takový dobrý příklad. Navíc, pokud bych jen sejmula obrazovku, tak by
nebyl vidět ten monitor a to bylo to, co jsem chtěla vyfotit zapnutý
monitor a obrazem.

Saša Svobodová