Doporucte prosim frekvencni menic

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 13 20:30:35 CET 2013

On Wed, 13 Mar 2013, Petr Labaj wrote:

> Protoze to bude pro frezovaci vreteno, potreboval bych vystupni frekvenci
> nejmin 600 Hz. Idealni by bylo, kdyby mel na sobe potenciometr pro
> snadne ovladani frekvence, ale asi se i bez toho da zit (kdyz to ma
> ovladani 0-10V, tak si myslim, ze by mel stacit nejaky potenciometr na
> drate, pripadne s nejakym zesilovacem, pokud to ten signal vic zatezuje).

Ja jsem na frezku koupil LG v TME . Jde ale jen do 400Hz - mne to staci
mam tam obyc 3f motor tak to honim do max 100Hz. Ma jakysi minicudlik
kterym se da tocit, ale zapomente na to. Nejlepsi je vytahnout zapinani
smeru a ridici potenciometr na panel a pouzit na to poradne velke prvky.
Za prve se to docela spini kdyz se na to saha pri praci a je treba aby
to zapinani L-0-P bylo poradnym cudlikem aby to slo delat po hmatu.