displej 16x2 3,3V

Mam tam k dispozici napeti trochu nepravidelne dobijeneho Li-on clanku,
predpokladam za pod 3,5V to neklesne. Procesor bude mit 3 nebo 3,3V.
Kdyz jsem v jedne aplikaci tento displej napajeny z Lion clanku
pouzival, obesel jsem se bez nabojové pumpy. Mel jsem problemy s
dodrzenim konstantniho napeti pro rizeni kontrastu, ale na to ted mam
nastavitelny LM4041, ktery napeti udrzi i pri 60uA. na to nastaveni se
kouknu, diky za nasmerovani. Kde najdu vas web?
Andel