PIC18 - ECCP1 Modul v Capture modu

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Středa Březen 13 15:37:48 CET 2013

Tak jsem z toho cely zmaten. Mam to ve stavu, kdy mi to funguje, ale:

- funguje to jen v MPLAB X, v MPLAB 8.89 ne (simulace)
- i kdyz je preruseni nastavene jako low-priority, musi byt povoleno preruseni
vysoke priority (GIEH). V datasheetu jsem se pritom nedocetl, ze by vyssi
priorita zakazovala i nizkou prioritu.
- generovane preruseni je ECCP1IF, ne CCP1IF, jak je uvedeno v datasheetu.

Trochu moc chyb najednou :(

J.S.