Ztrata USB HW klice

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Březen 13 13:40:36 CET 2013

Ono je to docela problém, jak je to nejlepší. Mě nejvíce vyhovuje, pokud si
program pamatuje naposledy používanou složku a tu po novém spuštění nabídne.
Problém je ale, kam má tuto informaci uložit. Program Files je z důvodu,
který uvádíte špatně. Registry také (ze stejného důvodu). Asi správné by
bylo, kdyby do dokumenty udělal jeho_jmeno.ini, kam by to uložil. To se zase
někomu nebude líbit, protože mu tam "samy" vznikly nějaké soubory a tak je
smaže. Co by vám připadalo nejlepší?
Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 13, 2013 12:38 PM
Subject: Re: Ztrata USB HW klice

Dne 13. března 2013 12:30 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):
> A potom také, co mě hodně zarazilo, firma, která dělá nástroj pro
> vývojáře, absolutně neumí programovat pro Windows. Oni suše instalují
> své aplikace do adresáře dokumentů a nikoliv do Program Files. To je
> docela neuvěřitelné, že v dnešní době něco takového vůbec někdo
> vypustí.

To je stejně blbé, jako defaultní ukládání dokumentů programu do
Program Files (osobně jsem takový program potkal, někdo po mě chtěl
přeinstalovat Windows, tak jsem zazálohoval dokumenty, smazal složky
windows a program files, přeinstaloval wokna, nakopíroval dokumenty a
dotyčný se pak divil, kde že má ty rozpočty...).

P.K.