Ztrata USB HW klice

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Středa Březen 13 12:09:28 CET 2013

> OK. Zdálo by se to ideální, ode mě k zákazníkovi skvěle funguje
> důvěra. A jak funguje důvěra od zákazníka ke mě? Nedávno jsem s jedním
> z nich mluvil a vyplynulo z toho, že ho používá na dvou počítačích,
> ale licenci má jenom jednu. A on říkal: "Já nechci nic tajit, používám
> ho na dvou počítačích, ale platit za ten druhý nechci, protože jsem
> jenom jeden, ale chci, abyste to věděl."
>
> Takže on mě úplně v pohodě okradl o tisícovku a ještě mi natolik
> důvěřuje, že mi to otevřeně říká.

Tak pokud to provozuje sam, ale na dvou pocitacich - je to problem? Prodavam sw, ten si muzete
nainstalovat na tolika pocitacich, co chcete, ale zaroven provozovanych licenci smi byt jen tolik,
kolik si koupite. A jeden clovek na dvou zidlich sedet nemuze. Pokud by mel zamestnance a pracovali dva
na jedne legalni, a druhe nelegalni - pak bych to asi resil.

> Petr Zahradník, počítačový expert

tm
Tomas Meinlschmidt, MS {MCT, MCP+I, MCSE, AER}, NetApp Filer/NetCache

www.meinlschmidt.com  www.maxwellrender.cz