RDP protokol a MCU

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Březen 12 23:39:06 CET 2013

	RDP na MCU nevidim moc schudne, je to zabezpeceny protokol a pochybuju,
ze by se MS klient nechal presvedcit, ze bude bezet bez sifrovani. Navic
je ukecany. Napr. implementaci SNMP protokolu (ten ma par veci prave s
RDP spolecnych) pro u-procesory jsem moc nevidel, zato http implementaci
je smecka. Navic smerem prave k http jde dost protokolu nad nim. Takze
pokud to nema byt uz od zakladu zabezpeceny protokol tak bych se tomu
vyhnul obloukem. Ovladani a zpetne zpracovani dat pres http je prehrsel
a funguji... A navic to bude fungovat na kdejakem boxu od mobilu,
televize az po PC. Kdysi se setrilo kazdym bitikem a rouhani ve stylu
XML formatovanych dat nikoho snad ani nenapadlo. A dnes ? Ac je to
ukecanejsi, tak je to obvykle clovekem citelne, pomerne samodokunetacni
a verifikovatelne.Ja osobne bych sel rozhodne touto cestou, kdyz se
obloukem zase vratim k RDP potazmo MS, tak MS vyvinul novy IE9 hlavne
jako framework pro rychly beh podnikovych aplikaci, poustenych na
vzdalenem serveru. Proc asi ?

Radek (hw2cz)