RDP protokol a MCU

Úterý Březen 12 23:08:33 CET 2013

A proc nemit misto realneho virtualni displej, dejme tomu by stacilo 16
barev 320x240, to mame asi 38kB, to by se v pameti dal obraz udrzovat
(nebo pripojit SRAM pul mega nebo LCD displej s radicem co ma pamet na
sobe...)
Pak by stacilo implementovat protokol, co by to vycital a posilal (asi
je tam nejaka sofistikovana komprese, mozna volitelne?) aplikace by
naopak prubezne aktualizovala obsah, pro zarizeni zahozena nekde bez
obsluhy mi to prijde zajimave...
Ted to vypada tak, ze u provizorni jednotky pro rizeni tep. cerpadla v
garazi mam od vanoc polozeny notebook... ;-)