M1T240

Úterý Březen 12 22:12:38 CET 2013

Hezký večer,

     nahrála jsem do toho adresáře ještě dvě videa s tím, jak se ten můj
chová. Je tam vidět i jeho kousnutí po přepnutí na měření proudu. Potom
stačí přepnout rozsahy a srovná se, ale asi se na něj ještě musím
podívat, někde se v něm už vrtal a ne úplně správně. Jinak po zapnutí
nějakou dobu rejdil jako na tom jednom videu, pak se rozhodl otočit
polaritu a sjel úplně na nulu a dojel na hodnotu skoro stejnou jako před
tím, ale s opačným znaménkem. Po zahřátí celého přístroje se uklidní a
ukazuje lépe. Na záběrech je vidět těsně po zapnutí.

Saša Svobodová