Presny zdroj 10MHz sinus - OCXO MV89?

Úterý Březen 12 15:19:12 CET 2013

O FE5680A jsem sveho casu uvazoval, nashromazdil nejake odkazy a
diagnostika je tam take resena.
Nakonec jsem to zavrhl, prijde mi, ze z ciny jdou jen normaly s
odrovnanymi lampala a zakaznici se deli na ty,kteri vedi ze lampa
nejde a ty kteri to jeste nevedi :-)
Zde je video v kterem se pan prokopal az na samotne rubidium :-)
http://www.eevblog.com/forum/blog/eevblog-235-rubidium-frequency-standard/30/

Odkazy o FE-5680A
http://www.ka7oei.com/10_MHz_Rubidium_FE-5680A.html
http://www.ko4bb.com/dokuwiki/doku.php?id=precision_timing:fe5680a_faq