Re: Páječka

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pondělí Březen 11 13:59:52 CET 2013

Výborná páječka na ven.
Montáž autorádií, zesilovačů apod. S tím bazmekem na 12V asi moc nepochodíte.
Mám ji asi 20 let a jediný problém je ji zapálit.
Za ty roky už tam bude trochu sajrajtu a ucpává to trysku. Jak ale chytí, tak jede jak zamlada a tryska se už neucpává.
Mám ještě tu verzi bez těch červených plastů. Robustní a kvalitní provedení.
Na nějaké jemnější práce používám její menší sestřičku.
Jindra Polívka

Výkon je dobrý, zapájí i 2,5mm2 lanko. Mám již čtvrtou za 12 roků.
Vždy se přicpala tryska a jedna přestala zapalovat.