Zasilka z Hong Kongu

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Březen 11 12:17:11 CET 2013

Dnes mi přišel dopis z ruzyňské celnice, kde je balík od frmy Ajay H., 14/F,
Kerry Warehouse (Shaton), Fotan, Hong Kong. Cena 79,99 USD, obsah Toy Parts.
Moje adresa je správně.
Ať hledám jak hledám, od této firmy jsem si nikdy nic neobjednal a nic
neplatil, a to ani omylem, na výpisech z banky nic není a na PayPal také ne.
Není to nějaká finta? Nesetkali jste se s tím? C s tím? Celnice píše, že jde
1xMpytel., RC díly, 0,72 kg. V poslední době jsme měl vše pod 20uro, jen u
Hobbyking jsem platil 1916 Kč.
Žeby to bylo ono? Na výpisu PayPal je 94,98 USD. Ale měl jsem zato, že
Hobbyking je NL v EU...nebo to jsou jen "přeposílači" ?
aze