M1T240

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 11 09:48:25 CET 2013

No já tu už před časem psal v diskusi o stejném přístroji, že tam mám
relátka, která mají plastové deklíky.
Ty jdou s trochou námahy sundat.
Je to tuším v téhle verzi:
http://ok1vvm.aitech.cz/projekty/M1T242A/M1T242A.pdf
kde jsou již digitrony nahrazení zelenými  sedmisegmentovkami ( nic moc
to nesvítilo ) a jsou tam i jiné změny např. místo hybridu VSH je tam 2x
MA723 na subdesce atd..
JaKub