M1T240

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Březen 11 08:40:20 CET 2013

Díky moc, takový popis stačí, nemusíte nic posílat, ještě ty odpory a je to
OK.
Hezký den.
aze

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 11, 2013 5:53 AM
Subject: Re: M1T240

Dobré ránko,

     nejprve zkratujete vstupní svorky na napěťovém rozsahu a vzadu
trimrem "0" nastavíte nulu i na číselníku. Nastavuje se tak, že se má
měnit "+" a "-" před čísly. Potom přivedete normálové napětí +0,3V a
nastavíte na číselníku "+3.00" pomocí trimru "+" a potom obrátíte
polaritu a trimrem "-" nastavíte totéž. Odporové rozsahy se kalibrují
pomocí trimrů "1" a "2" ale přesné hodnoty si z hlavy nepamatuji. Návod
mám, ale nemám čas jej ráno někam posílat, tak rychlou linku nemám.
Vydržte do odpoledne :-)

Saša Svobodová