Re: Stojan na vrtačku

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 10 23:52:53 CET 2013

 10.3.2013, 23:46:09

70-tunovou zakruzovacku jsem nikdy neshanel, tak nevim, zda ji jde ci
nejde koupit na bazosi.
Ale tu vrtacku jsem na aukru koupil.  :-)
Ceho je vysledkem pane Svobodova cena, nevim. Ale vim ze na moji kapsu
je vysoka. A protoze tento pan ceny na webu neuvadi, a ani telefonicky
nehyri prilisnou ochotou je zdelovat, domnival jsem se, ze by pro
zdejsi cleny nemuselo byt bez zajimavosti, zveded kolik to tak asi
kostuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz