Re: Stojan na vrtačku

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Březen 10 19:55:02 CET 2013

> Nadherne muzeum, to pohladi na dusi.

> Predpokladam, ze pan Svoboda jen shromazduje fotky stroju, ktere
> stoji v ruznych zrusenych farbikach.

Obchoduje s nimi. Koupi za babku, prirazi par set procent a proda.
Je hrozne tezke jej (a podobne prekupniky) predbehnout, trh s
pouzitymi stroji ma sve zvlastnosti a jedna z nich je ta, ze zadne
dohody neplati, kupuje ten, kdo prijede do te rusene fabriky s jerabem
a polozi penize na drevo :-)

> Docela by me zajimalo, jak to maji osefovane, ze to v tech zrusenych
> provozech nasi pricinlivi spoluobcane postupne neodvezou do
> sbernych surovin, aby meli na svych nekolik krabic vina denne.

Nijak. Obcas to odvezou nebo z toho aspon neco odmontujou. Daleko
casteji to ale odvezou sami majitele, prachy z kovosrotu jsou na ruku
a jiste, takze je ani nenapadne nabidnout funkcni masinu za
nekolikanasobek, ale rovnou to odvezou do srotu. Srotakum je to taky
fuk, nic neresej a hodej to jerabem na hromadu, aby se to rozbilo a
byly mensi kousky litiny...

Ales Prochaska