Jaky ethernet PHY k STM32F407xxx

Sobota Březen 9 18:18:41 CET 2013

Zdravím, dost mne překvapilo, že je poměrně málo informací na internetu
k subj.
Jaký aktuálně dostupný IO byste použili? Ještě jsem s tím takhle low
level nedělal, ani nevím, jestli z hlediska SW záleží na použitém PHY
obvodu...
Pouziva se DP83848 ktery ale neni moc k sehnani a pokud jo, neni zrovna
levny. Taky mi to prijde jako trosku vykopavka.
Libi se mi LAN8710 ktery je dostupny v TME i u Farnela za slusne penize,
staci mu 25MHz krystal, jen to QFN ale to snad pujde... Je v tom nejaky
zadrhel?