Re: Magnetofonové kazety a volba Fe/CR

AZe aze na seznam.cz
Sobota Březen 9 09:06:56 CET 2013

1. Fe
"Originální kazety" obvykle Fe, originální polské kazety = nejlevnější a
nejhorší aušus, co se dal sehnat.
Pokud mám ovšem stroj mazání magnetem, pak je to skoro jedno :)
aze

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 09, 2013 9:14 AM
Subject: Magnetofonové kazety a volba Fe/CR

Dobré ráno přeji,

     pokud je na audiokazetě napsáno "IEC Type I / Normal" má být
magnetofon přepnutý na "Fe" nebo "Cr"? Nebo je to při přehrávání jedno a
rozdíl je při nahrávání? Staré kazety jsou nahrané na různých strojích a
nikdo neví jak. Můj starý Philips neměl žádný přepínač a mazání
magnetem, ostatní stroje ani neznám. Jsou to různé kazety koupené na
Aukru i jinde, případně od rodičů.

     Když je kazeta nahraná systémem Dolby, tak to má na sobě napsané,
ale toto tam nenacházím. A originální kazety používají jaký pásek? Krom
názvu, označení "Dolby" a řečí o autorských právech není na kazetě nic.

     Saša Svobodová