Skrytý vypínač do přístroje.....

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 8 17:53:44 CET 2013

Dne 8.3.2013 17:31, Lukas Burda napsal(a):
> Huh. To me zaujalo. Kdoze to takhle dela?
Treba WaG. Vezl jsem tam jednou na kalibraci DLA-9 ( data line analyzer )
a  protokolu napsali něco ve stylu, že uživatel měnil elektrické
zapojení přístroje
a porušil mechanickou konstrukci. Kalibrace dle standardních postupů
nelze provést.
A bylo vymalováno.

Ke všemu jsou u některých přístrojů výrobcem jakékoliv SW a HW zásahy a
změny (mimo uživatelský manuál) zakázány.
Při kalibraci si pak někdo ještě přístroj plombuje.