Prepinani rozsahu u voltmetru

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 8 13:59:46 CET 2013

Mate pravdu, rad bych se pohyboval v oblasti mereni kolem 5 mist, priznam
se, ze rele bych se (z duvodu spotreby) docela rad vyhnul, ale mozna by to
proneslo i nejake zjednoduseni, nemate tip na nejaky vhodny, dostupny a
vyzkouseny typ? Pro ovladani nemam "po ruce" nic jineho, nez 5V (to asi take
melo byt v mem uvodnim prispevku).

Diky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, March 08, 2013 1:54 PM
Subject: Re: Prepinani rozsahu u voltmetru

8.3.2013, 13:50:36

Neuvadite pozadovanou presnost mereni, pokud to ma merit na 7 platnych
mist, bude ten vybet slozitejsi a stejne se neobejdete bez obcasne
kalibrace. Pro bezne mereni 3-5 mist vyhovi v podstate cokoliv,
signalove rele (Au kontakty), stejne jako bezne CMOS spinace.
Pripadne lze vybrat i nektere pokrocilejsi typy, jak pisu v sousednim
vlakne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz