Prepinani rozsahu u voltmetru

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Březen 8 13:56:28 CET 2013

ja mam v rucnim 5 mistnem rms_dmm, s tlac. ovladanim(mtx3281) taky
relatka. je slyset jak zbesile cvakaj pokud necham rozsah na "auto".
mam ho cca 6 let + pravidelna kalibrace a zatim zadnej problem.
provoz nekolk hodin denne ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Slavomir Skopalik
Sent: Friday, March 08, 2013 1:39 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Prepinani rozsahu u voltmetru

Dobry den,
pro podobne ucely pouzivame rele se zlacenymi kontakty.
Bezne AgSnO po case zoxiduji (jsou vhodne pro vetsi proudy).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori systemem MASA
(http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158