Skrytý vypínač do přístroje.....

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 8 09:18:58 CET 2013

On Fri, 8 Mar 2013, Kuba Jan wrote:

> Ano, neco takoveho potrebuji, ale idealni jako jeden dil.
> Ty dva ovladaci jazycky nejsem schopen od sebe dat tak daleko,
> abych neovlivnoval oba zaroven.
> Nakonec to podobne dopadne s tim, ze druhy jazycek budu muset na dratech
> nekam tahat do jine casti pristroje.

Tak jedine dat ty jazycky do krize - oni myslim potrebuji silocary mag.
pole paralelene s jazycky a na kolme mag. pole nereaguji. Ale ja myslim
ze kdyz od sebe budou 2cm ze to bude OK - to bistabilni rele by mohlo
byt mezi nimi a magnetem by stacilo priblizovat se z jedne nebo druhe
strany az to cvakne.

> Tomu jsem se chtel vyhnout aby se tam nekde pri zpetne montazi kabliky
> nepromacaly na kostru pristroje.

Tak to je tezke :-) Dovedu si predstavit sepnuti rele diky odberu
pristroje ale rozepnuti uz moc ne.