poradte se zarivkou - vyreseno

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Březen 8 00:26:30 CET 2013

No vždyť ta simulace byla dělána právě pro ten startér s kondenzátorem -
  ten tam totiž zajišuje onen VN puls, pokud tyristor sepne ve vhodném
okamžiku vzhledem k momentálnímu síťovému napětí...

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-February/435186.html a

V porovnání s elektronickým předřadníkem si navíc myslím, že by tohle
řešení mělo mít delší životnost.

---
Jirka