poradte se zarivkou

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 8 00:11:48 CET 2013

 8.3.2013, 0:05:52

Zkontrolujte dobry kontakt v paticich.
Pokud jde trubka rozvitit alespon nejak, treba pomoci tlacitka, tak ji
rosvitte a nechte par hodin bezet. Nove trubice, zvlast pokud byly
dlouho skladovane nekdy startuji velmi neochotne.
Pokud to nepomuze, jsou tam jen 3 veci ktere mohou byt vadne,
nejrychlejsi je postupovat metodou pokus omyl, dle dostupnosti
nahradnich dilu.

Pokud to nepomuze

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz