poradte se zarivkou

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 7 22:40:51 CET 2013

Doporučil bych totéž, klidně i vykuchaný z úsporné žárovky 20 - 23 W.
Jsou tam VN pulsy a tak by vše mohlo proběhnout lépe.

Případně zkuste elektronický (tyristorový), zde též nedávno probíraný
startér. Simulace ukázala, že pulsy při startu by u něj mohly být až
okolo 700V.

Před časem jsem tu řešil dlouhý start lineárních zářivek v klasickém
zapojení a kdosi uvedl, že příčinou potíží může být nižší obsah rtuti v
dnešních trubicích.

---
Jirka