Dalsi solarni report

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Březen 7 18:32:39 CET 2013

Původní zpráva ze dne 7.3.2013 od Jirka:

> O různých elektrikářích a revizních technicích, co měli jak
> osvědčení, tak razítko, by se dalo dlouze vyprávět.

Je to asi 14 dní, kdy u nás v paneláku několik revizních techniků
provádělo revizi elektriky v baráku. Dopadlo to tak, že po baráku
děsný smrad, protože ve sklepě zkratovali zařízení UPC (kabelovka a
internet) takovým způsobem, že jim toto celé zařízení shořelo plamenem
a seškvařilo se. Jak to dokázali, to netuším. Mleli něco o tom, že
bylo nějak neodborně nainstalované. Tak ho odborníci asi raději
dodělali. Barák to přežil, naštěstí.

Kupodivu společnost UPC zareagovala velmi rychle a přivezla všechno
nové a poruchu odstranila během asi dvou hodin. To jsem sám čuměl,
protože jsem se už viděl týden bez internetu :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem