Freza pro drazky a orez PCB

Míra Beneš benes.m na stapro.cz
Čtvrtek Březen 7 11:07:48 CET 2013

zdravim,

jelikoz se nikdo neozval, posilam svoji uvahu:

vychazim z http://www.cncshop.cz/PDF/HPTEC.pdf strana 20
typ frezy 626/726

kalkulacka zde:
http://www.mapal.us/calculators/milling/CalculatorMilling.htm

otacky vychazi pri 1.5mm a 200m/min na 42400 rpm.
vypocet:
2 zuby, 13 um na zub a 22000 rpm - posuv vyjde na 57.2 mm/min

a prakticke zkusenosti:

drazkovani, freza podobneho vzhledu, d=2mm, n=24000 rpm, kuprex 1.6mm,
F=100mm/min, jeden pruchod tj hloubka 1.6mm.

teoreticky by slo az 144mm/min ale nespecham a nelamu.

mira