Dalsi solarni report

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 11:00:37 CET 2013

V souvislosti s hasici a zakonodarstvim si dovolim nekolik cisel

Udajne kvuli hasicum mame zakon narizujici povinne kazdorocni revize na
kominy.
V CR je podle scitani domu vice nez 1.9 milionu domu a staveb s kominem,
kterych se tento zakon tyka.
Pokud kazda revize stoji rocne 500Kc predstavuje tento zakon naklad cca 1
miliardy rocne.
V CR je kazdy rok cca 270 pozaru u krech je uvedena pricina komin, prumerna
skoda 220.000Kc
Vynalozit rocne 1miliardu abychom ochranili 60M, tomu rikam prosirave
jednani.

V CR mame 10263 profesionalnich hasicu, tedy na jednoho hasice pripada 1023
obyvatel nebo na jednoho hasice pripada 7,7km2. Udajne nejbohatsi stat na
svete USA , zeme v kterem je hasic malem narodnim hrdinou ma teoretickty
321500 profesionalnich hasiců. 56800 jich vsak pracuje jako to cemu u nas
rikame zachranari, nejezdi v strikackou, ale sanitou.
V  bohatych USA, v zemi v ktere kazdorocne zuri obri lesni pozary, hasici
tam maji vlastni letectvo a namornictvo, vetsina domu je drevena  pripada na
jednoho hasice 1180lidi a na kazdeho hasice pripada 36,5km2.

Jsme si jisti, ze se na podobnych zakonech jako je ten o FV skutecne hasici
nepodili?
Neni to spise pripak, kdy premnozeny sluzebnik zacina omezovat sveho pana a
dokazuje si svou nepostradatelnost, viz napady na povinne pozarni detektory,
hasici pristroj v kazde domacnosti a podobne voloviny?