Dalsi solarni report

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 7 10:24:27 CET 2013

No ale jak vidite tak to neni jen problem FVE a nedivte se, ze lidi
reagujou podrazdene.

Ja to chapu, ze hasici to nemaj jednoduchy (nejake jsem vyzenil), ale na
druhou stranu na ne zacinaji bejt lidi alergicky, protoze proste
vyzadovana opatreni nemaji hlavu ani patu a tahaji lidem penize z kapes.

Jako velmi vyzivny priklad mohu uvest prestavbu baraku u strejdy -
dvoupatrovej rodinej barak s vchodem do ulice - z jedne strany nalepenej
ten samej a z druhe strany proluka cca 6m a dalsi barak s vchodem z te
proluky. Stryc chteli patro prenechat dceri a chteji udelat oddelenu
vchod - schodiste z patra slo smerem do te proluky tak jej tam vyustili
(vlastne to same co maji sousedi) - podotykam ty baraky tam stoji takto
40 let. Vse skoncilo na hasicich, kteri to zhodnotili, ze takto
provedeny vychod z baraku je nebezpecny, protoze hrozi vyslehnuti
plamenu z tech dveri na sousedni barak a je tedy nutne kole dveri
postavit ochrannou zed ve tvaru L aby se tomu zabranilo. Takze bylo
nutne vyridit na stavebnim urade zmenu pudorysu baraku a postavit zed
coz vyslo asi na 50kKc a jako bonus uz prolukou neprojedou autem na
zahradu, protoze pruchod v tom L nemuze byt moc uzky kvuli rychlosti
evekuace osob takze z tech 3m tam zustalo asi 1.5m.

Pak se divte, ze jsou lidi na hasice nasrany.

Radek Vicek