Zatopte si v kamnech,vyrobíte si tím zároveň elektřinu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 6 19:52:19 CET 2013

Nebyl bych tak kategorický, pravdu máte jen z části.

Poznal jsem řadu firem od velmi seriózních až po velmi pochybné, přičemž
přímá úměra mezi seriózností firmy a názvu byla jen někdy.

Jindy to zase bylo naprosto obráceně.

Uvedu příklad "neserióznosti": majitel je špičkový odborník, kvalitní
člověk a zároveň má smysl pro humor. Proč by si do názvu firmy nemohl
dát něco neobvyklého, slovní hříčku apod.?

Ačkoliv jsem čím dál větší konzervativec a tradicionalista, tak srandu
(onu "neserióznost") v této oblasti považuju za neškodnou a občas i milou...

---
Jirka