Zatopte si v kamnech, vyrobíte si tím zároveň elektřinu

O tomhle jsem uvažoval taky, dát tam peltiery co se používají na
chlazení. To ještě když jsem uvažoval o krbových kamnechs výměníkem, aby
to fungovalo i když vypadne elektrika. Mám obrovský žebrovaný chladič ze
starého Simoregu, na ten silikonem nalepit peltiery a připlácnout k
zadní stěně kamen.
Proč jsem usoudil že tohle teda né:
- 100W solár + baterka 12V 360 Ah (obojí už mám) by tu oběhovku taky
zvládla. Oběhovému čerpadlu Calpeda stačí 10W a protože má svůj měnič,
napájení může být i 300V DC (nemusím řešit ztráty na nesinusovém průběhu).
- přečet jsem si návod od kamen (ještě že dřív než bych je koupil) a
psali tam, že 1x ročně se má výměník čistit. Takže sundat trubku, horní
desku a šúrovat kartáčem. No dělejte tohle v obyváku :-(
- malá teplotní odolnost peltierů

Tady jde zjevně o podstatně větší teplotní rozdíl, takže asi kovové
termočlánky?

Anděl