Graficky display

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Březen 6 16:38:25 CET 2013

Zdravim,
potreboval by som poradit nejaky typ grafickeho farebneho displeja, s ktorym
by sa dalo pracovat tak, ze
v nejakom editore si naklikam co bude na nom zobrazene, potrebujem hlavne
nejake budiky, ukazovatele,....
a potom napr. cez seriove rozhranie by som len nastavoval hodnoty v nejakych
registroch, alebo premenne
a display by uz posuval rucicky, prepisoval hodnoty. Nechcel by som
programovat (prepocitavat) natocenie rucicky,
prepisovat text na nejakej pozicii... atd. Mozno ak v tom displeji ale nie v
MCU ktorym to budem riadit.  Existuje nieco take?
Velkost napr 7". Nasiel som napr.
http://www.sos.sk/a_info/resource/d/ea/evaledip320-tft70e.pdf
Nejak podrobne som to zatial nestudoval radsej si necham poradit ak je aj
nieco ine... a cena... az potom ked bude z coho vybrat.
Nerobil niekto s takym niecim?

dik
michal