Dalsi solarni report

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Březen 6 08:17:50 CET 2013

A ja k tomu jeste dodam: taky jsem si nejdriv rikal jaky je to
nehorazny zasach do prav, ze si FV nemuze montovat kazdy sam. Podobne
jako se tu rozciluje kdekdo, protoze ON TOMU PRECE ROZUMI (nebo si to
mysli), a tak si to prece muze udelat sam... No kolega z prace je do
FV taky nadsenec. Taky si dela vsechno sam. Dle dotazu, kterymi mne
zasypava se divim, ze jeste zije a nevyhorel. Existuje pro nej jedine
kriterium: musi to byt levne. Nejake prurezy vodicu mu nic nerikaji,
ty tensi jsou levnejsi. "Ty sehnal jsem z bouracky stary hlinikovy
drat, super!", "Ty fakt tam musi byt pojistka? Dyt ona stejne nic
nedela, je to jen propojeni..." A same takove lepsi.
Pri predstave, ze bych byl hasic mne pri pohledu na dum s panely na
strese poleva hruza:(
Marek