Dalsi solarni report

AZE aze na seznam.cz
Úterý Březen 5 23:12:31 CET 2013

Hlavní problé vidím v totálním nezájmu toto řešit.
aze

----- Original Message -----
From: "Pavel KREJCI" <krepa76 na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 05, 2013 11:09 PM
Subject: Re: Dalsi solarni report

Mozna zcestne, nedalo by se auto pripojit nejakym kabelem do
rozvodu/hromosvodu nehoriciho souseda a hadice mit pripojeni k autu?
Kabel by snad mel vodit vic nez mokry hasic. Chapu, ze to neni bezne
vybaveni, ale pokud se mnozi instalace, tak by se melo reagovat. Ale
jak rikam, mozna je to scestne
PK