Dalsi solarni report

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Březen 5 23:11:18 CET 2013

Tak jsem něco našel, ale jen do 400V, tak az takovy problem to asi nebude...
Ale FV to asi neresi kdyz je tam napeti vetsi.....

http://hasiciprosimerice.wz.cz/25-p_napeti_400v.html
(http://hasiciprosimerice.wz.cz/25-p_napeti_400v.html)

Úkoly a postup činnosti

4) O hašením vodou elektrických zařízení a vedení pod napětím do 400 V
rozhoduje velitel zásahu.

5) Při hašením vodou elektrických zařízení a vedení pod napětím do 400 V je
nutné:

a) používat schválenou proudnici,

b) dodržet bezpečnou vzdálenost za předepsaného minimálního tlaku vodu na
proudnici,

c) dodržet čistotu vody,

d) používat ochranné prostředky hasiče,

e) dodržet podmínky pro provedení zásahu.

6) Schválené proudnice:

a) rozprašovací proudnice 52, TPX 974-30-58, výrobce THT, s.r.o., Polička,

b) vysokotlaká proudnice TPP 117.360.05/90, výrobce THT, s.r.o., Polička.

7) Schválené proudnice pro hašením vodou elektrických zařízení a vedení pod
napětím do 400 V musí být předem u jednotky PO vyčleněny a označeny červeným
pruhem a značkou blesku na viditelném místě tělesa proudnice.